پيروزي بارسا برابر رئال در سانتيگو برنابئو
طنز،جوک،عـکس،معما...

بارسا با پيروزي 2-1 مقابل رئال ، يک گام بلند به سوي مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري برداشت.


در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، ابتدا رئال با گل رونالدو پیش افتاد اما گل های پویول و آبیدال در نیمه دوم، یک پیروزی شیرین را برای کاتالان ها رقم زد.
در این دیدار مورینیو تیمش را با ترکیبی نسبتا غیر متظره راهی میدان کرد. حضور کاروالیو و آلتین توپ در خط دفاعی و قرار گرفتن په په در خط میانی، اتفاقی بود که کمتر کسی می توانست آن را پیش بینی کند.
در سمت مقابل، تنها تغییر مهم در ترکیب اصلی بارسا، قرار گرفتن پینتو در ترکیب اصلی به جای والدز بود.

بازی را بازیکنان بارسا کمی بهتر آغاز کردند. بازیکنان این تیم با همان سبک همیشگی، تلاش می کردند به دروازه حریف نزدیک شوند و در مقابل رئالی ها تلاش می کردند در ضد حملات خطرساز شوند.
بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، رفته رفته رئالی ها جریان بازی را در دست گرفتند و رونالدو که به نظر می رسید قصد دارد ناکامی اش در ال کلاسیکوهای قبلی را جبران کند، در متن حرکات تیمش قرار داشت.
سرانجام هم این ستاره پرتغالی بود که در دقیقه 11 روی یک ضد حمله سریع گل اول بازی را به ثمر رساند. پاس در عمق عالی بنزما، پشت محوطه جریمه بارسا به  رونالدو رسید و او بعد از پشت سر گذاشتن پیکه، با یک ضربه سهمگین دروازه پینتو را باز کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سـلام دوستــای عزیـزم.خوبید؟؟! ****************************** از این که من و وبـلاگم را قابل دونستید و ســر زدیـــد خیــلی خیــلی ممنــــونــم ****************************** امیــد وارم از وبــلاگم خوشتــون بیــاد و براتـــون مفید واقع بشه ****************************** امیدوارم هر کجا که هستید خوش و خرم و ســر حــال باشد باشید و واسـه همتـون آرزوی موفقیت دارم ****************************** راستی واسه ی تبادل لینک آمادم در قسمت تبادل لینک وب خود را وارد کنید ****************************** Nimbuzz: !*dadmas*! , *chips* Yahoo: remo1373@yahoo.com راستی VPN هم داریم هرکی خواست پیام بده
پيوندها
نويسندگان
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 76679
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز